Tema: Re: keliones Liepos 6 lietuvos greitkeliais - atsitinka visk
Autorius: Anita
Data: 2009-07-11 00:05:20
kiti turi, tie kuriuos gini, o jis ne? :)))
bandau įsivaizduoti, kas tokioje situacijoje būtų dėjęsi Vokietijoje.. ten
turbūt kokie 120 žmonių IŠ KART skambintų policijai...
bet ... mes negerbiame ne tik kitu. bet pirmiausia-savęs
o tie, kas bando bent kažką daryti, kad ir tame pačiame kelyje (nesakau, kad
tai gerai ar pan, bet kitaip, panasu, nesupras), apšaukiami ir iškoliojami.
geriau jau aišku būti don Kichotu, ir kovoti su vėjo malūnais-t.y.
politikais, Leo , dar kokias tai mistiškais liūtais, vilkais ir plėšrūnais..
bet nenumesti konsaro ant žemės, ar surinkti šalia kažkieno paliktas
šiukšles (kad ir per tą pačią dainų šventę).
nesitikiu, kad mane supras. dzin. bet...nepagarba Lietuvoj man akis bado.
nepagarba sau.