Tema: Re: keliones Liepos 6 lietuvos greitkeliais - atsitinka visk
Autorius: Ignas
Data: 2009-07-08 13:49:32
jie pavaziave iki kliuties, o ne "truputi", lenda i pirma juosta, jei manai
kitaip, esi, svelniai tariant, naivus :)
jei uz 50 metru jie nusuktu "i Kauna", mes uzmerktumem akis, nes ju
uzlindimas neitakotu musu stovejimo kamstyje laiko...
uzkisant masina, greitinamas pralaidumas kamscio, nes pagrinde kamsti ir
sudaro prie pat kliuties (kelio susiaurejimo) pradedantys lyst i pirma
juosta is kelkrasciu ereliai