Tema: Re: keliones Liepos 6 lietuvos greitkeliais - atsitinka visk
Autorius: Dex
Data: 2009-07-08 13:49:31
ai tyngiu jau rasyti, nes jau pakankamai prirasiau, man atrodo ganetinai
aiskiai.

P.S. kas liecia prevencija pazeidimu - chebrycia, skirkite baudziaka nuo
administracines.
Gal jei pamatysit byka, ismetama per langa trasoj, tai aplenksit,
susistabdysit, islaipinsit ir sumaitinsit ta byka vairuotojui?

Dex