Tema: Re: keliones Liepos 6 lietuvos greitkeliais - atsitinka visk
Autorius: Dex
Data: 2009-07-08 14:09:35
as sia situacija vertinau nezinodamas tiksliai, kas ten vyksta priekyje.

Man ne karta yra teke vaziuoti kazkaip neiprastai vien todel, kad uz 50
metru buvo posukis i desine, o kamstis teseti koki kilometra. (su
salyga, kad niekam asmeniskai nuo to blogiau nebuvo). Atsirasdavo
durniuku, ypac furistu, kuri pradedavo savo furomis kazkokius vykrutasus
daryti ir stumti mane i griovi.

Taciau, net ir zinant, kad sitie jusu kelkrastininkai visgi lenda
priekyje, nesutinku, kad reikia kam papuole listi ir juos aukleti.
Zinojimas, kad jie uzlenda priekyje yra tik jusu nepasitenkinimo
pateisinimas ir tiek. Geriausias vaistas - piktadariu neileisti
priekyje. Neleisti jiems grizti i 1 juosta. tokiu budu toks veikejas,
ilindes i kelkrasti, ir prastovejes jame ne valanda, kaip kiti, o 3 (kol
baigsis kamstis) kita karta pagalvos.

Dabar gi, agresyvus blokavimas, sukelia konfliktine situacija, kurios
ten niekam nereikia.

Todel ir rasiau apie gavima i dantis. Jei soki ant jaucio rago -
nenustek pasismeiges.

Dex