Tema: Re: „supergardelė“
Autorius: GK
Data: 2009-05-05 16:53:53
Grrr wrote:
> Tu blet gali tą savo jobaną HTML išjungt?
>

> Beje, jei ne paslaptis, kam čia prisireikė tokio vertimo? Paprastai tie,
> kurie rašo straipsnius tokiose srityse, sugeba patys parašyti angielskai
> žymiai geriau, negu koks filologpalaikis, klausinėjantis kas antro žodžio.

Tame dokumente buvo 8000 žodžių, tai jeigu būčiau „klausinėjęs kas antrą
žodį“ būčiau parašęs 4000 žinučių į omnitel.translation .

O aš kaip tik sakyčiau, kad labai dažnai būna, kad tie kurie mano, kad
baisiai gerai moka po angielski, tą kalba moka daug blogiau už
„filologpalaikį“, ypatingai kai filologpalaikis yra neitivspykeris.

Vis dėlto, ačiū už informaciją

"depositing InGaN/GaN superlattices photoluminescent at approximately
(470±5) nm".