Tema: Re: iš „Gyddymo stacionare ligos istorijos“
Autorius: Romas Z.
Data: 2011-05-23 23:55:04
Čia ne kalbą reikia suprasti, o gydytojų žargoną. Būtų apmaudu, jei vertėjas
nesiaiškinęs iš lempos rašytų bet ką (kas dažnai pasitaiko). O čia forumas
skirtas pasiklausti, jame dalyvauja ir medikai ar jiems prijaučiantys,
kuriems kažkodėl be ilgų moralų trumpai atsakyti.

Ir dar - sugalvok bent teorinį pavyzdį, kaip gydytojas galėtų numarinti
pacientą perskaitęs jo ligos istoriją. Nes vertėjai verčia tekstus iš visų
sričių - aš, pavyzdžiui, kažkada kažką verčiau Mažeikių naftai apie kažkokį
ten jų šilumokaitį. Inžinieriaus išsilavinimo neturiu, bet tas šilumokaitis,
kaip ir visa gamykla, vis dar veikia ir brangų benziną verda.

"F00F"  wrote in message news:ir85i6$ucs$1@trimpas.omnitel.net...

Šitą gi, ar neturėtų ligų istorijų versti kas nors, kas bent kažkiek
supranta tą kalbą, iš kurios verčia? Būtų apmaudu, jei pacientas
užverstų kanopas dėl tokių "vertėjų" išverstos ligos istorijos.