Tema: Re: [EN] "Work at home" ar "from home"?
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-08-27 22:42:10
Taip greit rašo, kad nespėji skaityt? ;)

Dėl britų akcentų ir posakių tu teisus. Su jais bendraut yra permanent challenge, nebent žmogus pasaulio regėjęs ir savo
akcentą bei leksiką prie international English adaptavęs.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:i5912g$3uf$1@trimpas.omnitel.net...
fig. jeigu bendraujam daugeusei su skondinavais tai nei uk nei us neiprieko.
ir ypac uk netinka nes viens nacialnikas grynas britas buves karuose
visokiuose ir varo savo baiseis britishkais akcentais ir posakeis ir dar
baiseis greiceis ;)