Tema: Re: Ikanomika
Autorius: Ness
Data: 2010-02-19 09:26:42
skolinausi pries pora metu 20000 lt is draugelio, jis man pervede, paskui as
jam grazinau pervedimu.
Nuo to laiko 2 kart teko pildyt GPM ir jam ir man, tai niekas niekur nieko.
Dazniausiai pervedineju mazesnes sumas, kartais ir uz darbus po kelis simtus
ir jokiu mokesciu. Zinoma nebutina rasyti i paskirties laukeli "apmokejimas
uz paslauga, bet nedeklaruok" ;)
Kiek pervedinedavau Vokietijoje tai irgi viskas ramu, zinoma sumos buvo iki
3 zenklu.