Tema: Re: Ikanomika
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-02-18 16:16:24
o bet tačiau, Lietuviškos VMI molitva skamba, kad "pajamos, gautos Lietuvos
teritorijoj", tai jiems gali parodyt didelį skersą.
  nors kita vertus, jei aš, sedėdamas prie kompo UK, manipuliuoju SEB
sąskaita Lietuvoj, o grynus pasiimu iš Ulster Banko bankomato svarais,
kažkokią teritojiją sunku apibrežt..