Tema: Re: Ikanomika
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-02-17 13:04:09
Dabar aš esu Lietuvoj ir reikia pirkt bilietą lėktuvan,
o kur įregistruotas, aš net nežinau;)
  galvoju ar nešt į banką padėt grynais asmeniškai, ar pervest iš kito
žmogo, o jam duot grynais.
 Bet kadangi Lietuvoj jau lupa ir nuo kudikių negirdinčių nematančių, tai
susibalamutijau kaip čia nepapult po mašinka...