Tema: Re: Ikanomika
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-18 13:54:35
stenkis nepasirašinėt nieko, ką galima naudoti "duomenų bazei". Būna atvejų,
kad nenori teikti kokių nors paslaugų to nepasirašius, tokiu atveju padeda
paprašyti rašytinio ir patvirtinto visų institucijų, turinčių teisę naudoti
tą duomenų bazę, sąrašo. Šitokią teisę mes tipo turime pagal asmens duomenų
apsaugos direktyvą. Sąrašo negauni (bent jau aš niekad negavau:), bet kelis
kartus taip pavyko pasirašyti dokumentus nepadėjus pawkštelio ant punkto,
leidžiančio naudoti duomenis. Bet darbuotojas turi parašyti šalia punkto,
kad klientas sutikimą duoti atsisakė ar kažką tai