Tema: Re: Ikanomika
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-02-18 12:44:47
užtai reikia laikyt ausis načekūūū
 Man kažkada SEB pakišo pasirašyt kokį tai popierą, bet tai jau buvo man
kelis metus turint jų kortelę.  Ir po to po mano sąskaitą laisvai pradėjo
nardyt Mokesčių Inspekcija ir nusiiminėt kiek jiems užeina ant seilės. O
prieš tai sėdėjau kaip tanke. Dėl to ir darau tokią išvadą..
  Nieko žiauraus aš ten neįskaičiau. bet matomai, nereikėjo pasirašyt. Ten
taip gudriai buvo parašyta: "naudot , naudot" kažkokiai tai gal duomenų
bazei.