Tema: Re: Ikanomika
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-18 19:01:28
nutai otai nuo ko prasideda spekuliacija ?:) Kaip pvz., mokesčių inspekcijai
nustatyti, ar čia mano biznis tuo čebatus pirkti ir siuntinėti, ar aš tik
šiaip geras žmogelis? Jeigu tai mano biznis, valstybė nori iš jo pelnytis.
Jei ne, pagal tam tikrus reikalavimus gaisro atveju privalėsiu įrodyti, kad
yra ne taip. Tam yra ribojamos sumos ir reglamentuojama, tarp kokių asmenų
tokie nebiznio santykiai gali vykti (tarp sutuoktinių, tėvų ir vaikų ar
pan.)

Pvz., atsidarinėjant vokišką sąskaitą turėjau nurodyti, iš kokių šaltinių
gausiu pajamas ir kokią teisę turiu jas gauti (niu, tipo ar turiu mokesčių
mokėtojo numerį). Dabar kai gaunu mokėjimus ne iš ES firmų, prie mokėjimo
parašyta "laikykitės pranešimo apie pajamas taisyklių". tai reiškia, šito
mokėjimo sąskaita turi būti registruota mokesčių inspekcijoje. Jeigu gaunu
mokėjimus iš ES firmų, tokio prierašo nėra, todėl spėju, kad reikiamos
instancijos informaciją gauna automatiškai. Žodžiu, gerai, jei viskas gerai,
bet jei kada užkliūsi mokesčiams, tai jei atlikę tavo veiklos kratą tikrai
neišeis be grobio :) Bet Lietuvoj lygiai tas pats buvo.