Tema: Re: Q un myl tojams
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-22 09:30:31
katės katėm, aš prieš kiek laiko gyvūnų reikmenų pardoj šiksmėlio ieškojau
ir girdėjau, kaip už lentyvo smoteriškė nuolankiai maldaujančiu balseliu
vebleno: "neimk šito, branguti, taip parduotuvėj elgtis negalima; atiduok
man tai, aukseli, uoj,koks geras berniukas" ir t.t. Maniu, su vaiku ji ten.
Bet ne, ji ten buvo su šunim !!! Aš, aišku, nesu specė, bet man atrodo, kad
gyvūnui giliai dzyn mandagybės, jis reaguoja į intonaciją ir trumpas
komandas. Ir jeigu jis "baramas" gražiu tonu, jis tai supranta kaip pagyrimą
ir susitiprinimą. Moteriškei buvo apie 40 m., duočiau kepurę prikakoti, kad
vaikų ji neturi. Ir tas nabagas šuo - jos "siūlų kamuolys" :)