Tema: Re: Q šunų mylėtojams
Autorius: Jurga
Data: 2009-06-19 09:50:26
Tikra gnädige Frau ir tikras lietuviškas mužikėlis. :)))
Aš įsivaizduoju, kaip galima būtų šunį suvaldyti, bet katiną... belieka antsnukis. :)))
Prisiminiau į amžinus medžioklės plotus išėjusį pasiganyt tėvų katiną Juodulį... visi artimieji ir tolimieji tėvų kaimynai ji prisimena... kaip jis vištas pjaudavo ir paršelį per upę plaukte vijosi... jau nekalbu apie kirus, dar ir antis puldinėdavo (gerai, kad lelijų lapai neišlaikydavo, kai kačiolakis per juos lėkdamas bandydavo iki antino prisikast)... natūrali atranka, vadinasi... vištoms ir kaimynams to nesuprast. :)))))