Tema: Re: Q un myl tojams
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-20 12:44:40
aš irgi ilgai nesiryžau, kol ji snosis į nosį su kitu katinu nesusitiko ir
nuo proto nenupušo. Tada mes jį išmetėm į kiemą, galvojom, išsipjaus su
kitais katinais, padarys porą kačių ir gal apsispakajys. bet kur tau, jis nė
nemanė į kiemą eiti, 2 dienas prie durų miaukė, kaip skerdžiamas. Teko vėl
įsileisti. Ir vėl patirti jo terorą. Niu, tada buvo ilga pasaka su įvairiais
mėginimais surasti išeitį ir padėties. Kol tik daug daug vėliau sužinojau,
kad yra toks kačių laimės hormonas, kurį žinojo ir veterinaras, į kurį
kreipėmės, ir gyvūnų prieglaudos direktorė, ir nieks apie tai nė neužsiminė.
O tai būtų viską išsprendę be drastiškų priemonių ir kraujo praliejimo. Nu
bet, čia nieks nesuinteresuotas, kad greitai rastum išeitį už 15 EUR, jeigu
galima nuplėšti 300 :)

O katę mes jau paėmėm iš prieglaudos sterilizuotą. Bet ji, beje, irgi turi
savo "kačiuką" - žaislinę pelę. Ir katinas stipriai gauna į skudurus, kai
bando tą pelę pagal paskirtį panaudoti :) Ir dar katė vis mėgindavo
kūdikiuko galvytę palaižyti, bet šitą įtakos sferą jau lyg ir taikiai
pasidalinome :)