Tema: Re: Q un myl tojams
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-06-20 10:18:34
Katinas pac gali nusprest kaip jam panaudot savo kiaušus.
   O aš nepasiryžau daryt kokias nors intervencijas.
 Žiūriu kaip mano katė myluoja visokius kamuoliukus, pliušinius žaisliukus, murkia kaip
mama, veda parodyt koks gražus jos vaikas.. Pagiri jos "vaika", ji tokia laiminga, išdidi
.. Turi tokį išsidraikusį storų minkštu siūlų kūli, tai dažniausiai jis buna jos vaikas.
Padeda į savo lizda, kur paprastai ji miega ir neatstoja, kol nenueini ir nepasidžiaugi.
Arba atneša pas mane į lovą..
Blyn, kaip graužia sąžinė.. Ką mes darom su gamtos vaikais..;(