Tema: Re: Sulčių pavojus beigi nauda - kvestionariumas
Autorius: Kesha
Data: 2015-04-16 09:30:46
Ne, nes nemanau, kad ėsti priverstinai bile ką ir velniai žino kodėl
būtent tais kiekiais, tik todėl, kad kažkur kažkas pasakė-parašė,
nematau tikslo.
Bet ir nemanau, kad vaisius reikia dozuoti, kaip vaistus, jei skanu ir
norisi - ėdi, lapsėdamas ausimis, organizmas pats atsirinks, kiek jam
ko reikia...
tas pats ir su sultimis, pačio spaustomis - geri kiek nori, tikrai
nieko nebus. Aišku jei organizmas nesugeba jausti saiko, tada nieks
nepadės.