Tema: Re: Sulčių pavojus beigi nauda - kvestionariumas
Autorius: bzik
Data: 2015-04-15 11:41:05
Yra kita bėda. Visos maisto rekomendacijos remiasi nežinia kokiais kokio
senumo šaltiniais, pvz. buvo kokiais 193x paimtas pomidoras iš X regiono su
savita grunto struktūra ir padaryta detali jo analizė, tapusi vadovėline
tiesa. Tuo tarpu dabar didžioji dalis jų užauga šiltnamy ant akmens vatos.
Tas pats obuolys tada buvo auginamas kitais metodais, nebuvo dabartinių
veislių.
Tikėdamiesi gausaus vitaminų ar skaidulinių medžiagų kiekio pagal knygas
gauname nežinia ką :) Dabartinis produktas kažkuo panašus į
http://www.vedrussa.info/Production/?SECTION_ID=4&ELEMENT_ID=175

"Kesha"  wrote in message news:mgl6av$j0m$1@trimpas.omnitel.net...

Jei iš maksimos prisipirkęs ir neplautus ryjo, tai nėr ko stebėtis...
bėda ne pačiuose obuoliuose ar jų kiekyje, o tame ko neturėtų būti
obuolyje, bet yra.