Tema: Re: Sulčių pavojus beigi nauda - kvestionariumas
Autorius: nekas
Data: 2015-04-13 21:36:37
On 2015-04-13 20:38, 5p00ky wrote:
> Labas vakaras,
>
> įsigijau sulčiaspaudę, bet baiminuosi, jog rydamas litrais sultis galiu
> nuvaryti skrandį, jau nekalbant apie cukrų kiekį tuose skysčiuose. Ar
> reiktų kaip nors palaipsniui save pratinti prie natūralaus produkto? O
> gal derėtų nepiktnaudžiauti tik tam tikros rūšies sultimis (pvz., ką tik
> perskaičiau sakinį, jog morkų sultys gali nuvesti į mirtį :]).
>
> Tai ką pasakysite? Kada ir po kiek geriate sultis (kalbu apie tikrąsias.
> O skirtumą nuo butaforinių parduotuvinių aš šiandien pajutau, patikėkit).
>
> Ačiū jums.

> [...]

Reikia naudotis gamtos gerybėmis tokiomis kokios jos yra. Nereikia
daryti iš jų skystimų ir tada tiesiog gerti tas kalorijas, taip
atsisakant didžiosios dalies gamtos gerybių vertės ir "mėgaujantis" tik
cukrumi. Ir dar įsivaizduoti, kad čia kažką labai sveiko mes darome, nes
aparatas brangus, sultys tikros, ne butaforinės.