Tema: Re: Sulčių pavojus beigi nauda - kvestionariumas
Autorius: eSSas
Data: 2015-04-13 22:48:34
2015-04-13 22:09, 5p00ky rašė:
> Tu dar ir kopyraitus komentaruose dedi? :)
>
> Perskaičiau dar kartą, piktasis žmogau, ką tu parašei. Būtent natūralių
> sulčių cukrus aš šiandien labai stipriai pajutau. Todėl ir sunerimau.
> Man jie pasirodė kur kas stipresni. Bet sultyse esama ir visokių
> vitaminų, o ir skonis geresnis, nei pirktųjų. Taigi aš ir toliau jas
> gersiu.
>
> Nenoriu daugiau su tavimi kalbėtis, bet tu gali čia pasilikti, jeigu nori.

Gali nesikalbėt - pasiklausyk. Maitinimosi esmė yra įvairovėje ir
KIEKYJE. Jei vietoj stiklinės sulčių iš koncentrato ėmei gerti litrus
natūralių sulčių/tyrelių, atitinkamai daugiau gauni visų jų sudedamųjų
dalių. Kurios sveikos normos ribose, o padauginus - net ir visai
žalingos. Nes daug ten visko. Vitaminų trūkumas sukelia avitaminozę,
perteklius - hipervitaminozę. Ir asmeniškai aš geriau kentėčiau nuo
pirmosios, nei antrosios - padarinius lengviau pašalinti. Skoninės
savybės nulemiamos visų pirma angliavandenių, kitais žodžiais - itin
lengvai įsisavinamų kalorijų. Na ir tt.

Dar gali perduot linkėjimus žaliavalgiams, nepamiršdamas jiems
parekomenduot pasitobulint skrandžius iki keturių sekcijų, kad
sugeneruotu metanu galėtų namus šildyti

S.