Tema: Re: Sulčių pavojus beigi nauda - kvestionariumas
Autorius: 5p00ky
Data: 2015-04-13 22:09:47
Tu dar ir kopyraitus komentaruose dedi? :)

Perskaičiau dar kartą, piktasis žmogau, ką tu parašei. Būtent natūralių
sulčių cukrus aš šiandien labai stipriai pajutau. Todėl ir sunerimau.
Man jie pasirodė kur kas stipresni. Bet sultyse esama ir visokių
vitaminų, o ir skonis geresnis, nei pirktųjų. Taigi aš ir toliau jas
gersiu.

Nenoriu daugiau su tavimi kalbėtis, bet tu gali čia pasilikti, jeigu nori.