Tema: Re: Sulčių pavojus beigi nauda - kvestionariumas
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2015-04-13 23:44:05
Kiek moGslinykai pasakoja, sveikiau uz sultis butu tyreles, salotos etc.
Sultyse nebera skaidulu, kuriu yra paciame valgyje, jose esantis cukrus
tau irgi sveikumo neprides. Gal tai ne sacharoze, kuri tipo maziausiai
naudinga, bet tai vistiek cukrus, o jo reikia vartoti su saiku, nes
viskas, kas malonu (dulkintis, skaniai valgyti, saldziai valgyti,
pasigerti, cigaretes, narkotikai), gali pakenkti-kadangi malonu,
privartoji iki virsaus, smegenys prie malonumo laikui begant prisitaiko,
o tada jau daugiau malonuma keliancio dalyko reikia. Vitaminai, kaip
kazkas minejo, pliusas, bet perdozavus ju irgi nebus itin gerai. Taigi
stikline sulciu kas 1-3 dienos neturetu nieko padaryti, bet turek
mintyje, kad ne tik sultyse sveikata:)