Tema: Re: Užkniso
Autorius: ALORA
Data: 2012-07-27 11:24:59
tai kame problema? Kad Anglijoj grioviai tiesūs ar kad patelė mol paliko ? :) Nes koks čia palikimas, jei 2 metus
nesimatėt? Nesimačius 2 metus galima sėkmingai ir likusius 52 nesimatyti, nes reiškia, kad matytis poreikio nėra. Nu gal
aš kažko nesuprantu, bet jeigu jos 2 metus šalia tavęs nebuvo, nes ji buvo Afrikoj, kas tavo gyvenime dabar staiga
pasikeitė, jeigu jos ir toliau nėra, nes ji Amerikoj, mm ?
Ar frustracijos esmė nei grioviuose, nei senoje patelėje, o naujame jos patine?