Tema: Re: Užkniso
Autorius: CatBlack
Data: 2012-07-24 14:50:54
Vajezau, tai ka dabar ant musu pagalvos! Juk taip stengiames itikti uzsienieciam, o cia va - pasijuokem, shkias..
:)

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:juljrd$qmm$1@trimpas.omnitel.net...
:) nu tai kas be ko
aš kažkada Neringos pajūryje netyčia nugirdau dviejų vokiškų ex'proisių' šnektą, kaip čia prieš proisus viskas
laukiniška ir nekultūringa buvo, nė parduotuvių, nė bažnyčios, į kurią be vyžų būtų galima nulapnoti, ir trobos medinės
ir vanduo iš šulinio. Po to SUGRĮŽO proisai ir pastatė bažnyčią, ir mūrus, ir kelius, ir kakutį į kanalizaciją nuleido
(o ją į jūrą). O po to dar atėjo Thomas Mann ir padarė kultūrą. Niu, aš ir pasakiau, kad jojo, tie vietiniai netgi ir
žmogieną valgė, nes parduotuvių tai nebuvo... Ir ką jumi manot, pindutės patikėjo... Kadangi aš studentavimo metais gan
taisyklingai fonetiškai kalbėjau vokiškai, jos manęs netgi paklausė, ar tik aš nebūsiu iš proisų. Nea, pasakiau, aš iš
žmogėdrų. Moteriškaitės susirinko šmutkes ir pasiplovė :)))
Ech, jaunystė, kiek subalamūtytų sielų ant mano dūšios nuodėmingos. Turbūt reiks jau nusiauti vyžas ir kulniuot į kokią
vokišką bažnyčią žvakucią uždegt :)

beje, minėtasis Th. Mann Nidoje slėpėsi nuo vokiečių. Ir į Nidą jis atsibeldė tikrai ne dėl to, kad tūlas Kuvertas ten,
neturėdamas betono, pušaičių pasodino