Tema: Re: Užkniso
Autorius: ALORA
Data: 2012-07-25 11:01:26
taip, bet nebūtinai į gera :) Čia jų daug - kalniniai, tikri bavarai yra visai nieko - turi nemažai savitos kultūros.
Sakyčiau, mūsų žemaičiai. Ypač vyresnieji - 50-60 metų. Jie dar užaugę tais laikais, kai Vokietijoje buvo galima kažką
pasiekti savo darbu, ką jie ir padarė, todėl dabar gali gan atsipūtę gyventi iš solidžios pensijos, gal dėl to ir nėra
tokie atšiaurūs. Niurnberge gyvena frankai, jie maždaug kaip 'vilnijos lenkai' - viskuo nepatenkinti, aukščiau š..
nekilę, bet pasipūtę iki negaliu. Seniau čia buvo nemažai sėkmingų šeimyninių įmonių - MAN, AEG, Bosch, Gruendig,
Quelle. Ir daug užsieniečių, kurie jose dirbo, kad iš jų mokesčių galėtų išlaikyti socialinius išlaikytinius, kurie čia
dažnaisuiai vokiečiai. Dabar įmonės išparduotos ir subankrotintos, dalis užsieniečių pasiplovė, kita - perėjo į soc.
išlaikytinius. Viskas pabrango ir iš soc. paramos gyventi negalima, o dirbti jau seniai nemokama, tad iš to ir
nepasitenkinimas, ypač užsieniečiais :)
Šiaip vokiečiai visi kitokie, juk beveik 90 mln. galvų. Man labiausiai patinka kiolšai - palei Kelną, link Prancūzijos
sienos. Jie tokie biškį atsipalaidavę, mažiau valdomi nepajudinamų išankstinių nuostatų. Taip pat malonu bendrauti su
liuksiais, šveicarais ir austrais, nes jų akiratis truputį platesnis. Šiauriečių daug nepažįstu, bet tie keli yra visai
nieko. Bendroji tendencija - kuo iš internacionališkesnio miesto yra kilęs vokietis, arba kuo jis negrynaveisliškesnis
vokeitis, tuo panašesnis jis į homo sapiens :) Miestai, kuriuos turiu momeny yra tie, kurie turi daug ryšių su
užsienių - Hamburgas, Frankfurtas, Bona/Kelnas, su didelėm išlygom Berlynas. Visa kita yra mažesnis arba didesnis
kaimas, o kaimas mano galva visur kaimas :)