Tema: Re: Užkniso
Autorius: Toxis
Data: 2012-07-23 19:50:37
vat vokiechiu laikais neringos niekas ir netvarke, ir uzhpustydavo kaimus
randomu, prireike smetonos laiku ir mana prosenelio =), kad neringa butu
uzhsodinta... tiesa dabar uyra nauja problema, kadangi miestai apsaugoti nuo
uzhpustymo, o shtia tautiechiai iki shiol nesupranta, kad lakstyt per kopas
palei marias negalima ('gi del manes vieno chia nieko blogo nenutiks'),
kopos nemaitinamos smeliu nuo juros, o vejo ir tautiechiu pagalba griuna
atgal I marias, taigi dar metu 20/40 ir matyt kopu ten nebeturesim

"Bone Daddy"  wrote in message news:juh86k$b2l$1@trimpas.omnitel.net...

kalba ėjo apie Neringos tvarkymą, kai ten buvo Vokietija. kažin, ar nebūtų
nupūsta į jūrą, jei netvarkytų.
   Taip pat ir Nemunas nuo Smalininkų žemyn ryškiai skiriasi. Bent kiek dar
išliko vokiečių darbo rezultatų. Ir betonas čia ne prie ko.