Tema: Re: Užkniso
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-07-22 16:22:10
tos dvi nuotraukos ne mano, o iš Google Earth Street View.
 Mano asmeninėse nuotraukose gali pasitaikyt visai kitokios vietovės.
  Beje, tai tik parodo, kad britai šimtmečiais ne vyžas pynė, o tvarkė savo kraštą..
Beje, Kauno marios ar Palangos tiltas tau primena melioracijos griovį?
 O Neringa išliko tik vokiečių dėka. Lietuviai su rusais ko gero, greit ją supirdolins