Tema: Re: Užkniso
Autorius: ALORA
Data: 2012-07-26 19:26:39
o tai negali džiaugtis tuo, kas išsisprendė ir tiesiog nustoti dejuoti ir savęs gailėtis beigi ieškoti, kas dėl to
kaltas? receptas labai paprastas - kai džiaugsies tuo, ką turi, neliks vietos gailėjimuisi, ko neturi.

Nežinau, koks ten tas tavo potyris, bet jeigu kažkieno pagalba būtų galėjusi padėti, tai su tuo įvykiu galėtum
susitvarkyti ir pats. Bet tada nebus ką kaltinti