Tema: Re: Nuo gerkles perstejimo
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-05 12:58:44
ne kartą teko girdėti, kad anginą išoperavus 'iš reikalo', reikalai pagerėja. Kaip minėjau, mano broliui irgi pagerėjo, praktiškai
iškart baigėsi nuolatiniai sirginėjimai. O man praktiškai iškart visi prasidėjo, pusę metų buvo absoliutus bardakas, tėvai vos nuo
proto nenuprotėjo dėl sąžinės priekaištų :)
O gal 5 metai - optimalus amžius, nes broliui tada irgi buvo 5 metai. man kokių 10