Tema: Re: Nuo gerkles perstejimo
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-04 20:53:28
pas many dažnokai ežys gerklėj susirango. Ir vieną kartą brangiausiasis išspinduliavo, kad per teliką rodė, jog tokiu atveju reikia
paimti į burną valgomąjį šaukštą skysto medaus ir po truputį jį nuryti. Dievagojosi, kad nuo jo varlės gerklėj tai visada padeda.
Aš, kaip žinanti, aišku, netikėjau, kad toks būdas gali padėti, bet nenorėdama įžeisti brangiausiojo gerų norų, pamėginau. Na, kas
nemėgsta medaus, supras, kad malonumas tai neypatingas :( Bet po valandos jažukas miro!!! Prieš tai jokių priemonių nevartojau ir
nenaudojau beigi jokių užkalbėjimų nesakiau. Užteko vieno karto