Tema: Re: Nuo gerkles perstejimo
Autorius: Vai
Data: 2012-01-05 08:04:28
rukau, protiniams pizdiec (dabar tvarkausi del konforto, kad jie nebyretu,
vieninteliai nelaiko) maitinuosi kaip papuola, vandens negeriu, uztad kazkur
2 litrai kavos su pienu ir nemazai cukraus (pienas ozkos) per diena ir nugi
absoliuciai gerklei dzin. Beje angina nuo 5 metu isoperuota, gal cia suo
pakastas?