Tema: Re: Nuo gerkles perstejimo
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-05 11:09:19
nežinau, ar čia, ta prasme, moksliškai pagrįst negaliu, bet man anginą išoperavo 3 klasėj ir po to gerklės skausmas yra dažnas, ir
labai stiprus. Iki tol visai jokių problemų neturėjau ir dabar jokių kitų peršalimo apraiškų nebūna, o išoperavo konvejeriu, nes
broliui operuot reikėjo :) Beje, broliui padėjo.

Todėl nemanau, kad tai gali būti susiję su protiniais dantimis, nes tame amžiuje jų nebūna. Na, nebent tavo gerklės skausmas
atsirado vyresniame amžiuje, bet man tai tikrai po operacijos

Beje angina nuo 5 metu isoperuota, gal cia suo