Tema: Re: Nuo gerkles perstejimo
Autorius: Richie
Data: 2012-01-04 21:53:57
du saukstai druskos I 100 ml virinto karsto vandens.  palauk kol atves kiek
ir skalauji... man padeda. Suru tik kiek

purshkalai ir visi kiti ciulpiami - be emociju.

"Gintas"  wrote in message news:je199h$13t$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas gali parekomenduoti gera purskala ar dar koki vaista nuo gerkles
perstejimo. Gal kam ir paprasciau tas perstejimas praeina, bet man vis
naktis bemiege, seiles kaupias, jas pastoviai ryti reikia, ko pasekoje
baisiai noris atsirugti bet nelabai iseina (ar skarandis issipucia), tai
tenka vaiksciot visa nakti kaip lunatikui po kambarius.