Tema: Re: Kelio sanarys. veikiausiai uzdegimas.
Autorius: ramunas
Data: 2011-12-01 16:05:49
kazka neteisingai darai tikriausiai kad tiek traumu. jei koks boksas ar
kazkas i smurtinius suprasciau dar tavo issakytas traumas ... bet dabar ...
arba bbz kuom tu ten uzsiimi :) as tai sportuoju irgi padidintos rizikos
sporta tai man tik ciurna kelis kartus buvo patraukta ... na nubrozdinimai
dar ...
o del sanariu tai IMHO gal avalyne ar siaip kojas statai neteisingai ? mano
nuomone jei kunas yra treniruotas tai raumanys savaime palaiko sanarius ir
neduoda jiems per didelio kruvio...