Tema: Re: Kelio sąnarys. veikiausiai uždegimas.
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2011-11-30 22:52:53
3 kartus savaitėje po 8,5-10,5km (bėgu su GPS'u), + visą vasarą po
20-30km dviračiu ir retakrčiais 100km nonstop, +sporto klubas su štangom
ir hanteliais ir tai nėra priešokiais - viskas tai vyksta iš metų į metus.
mityba subalansuota, jėdu viską ką žaliuoja ir retkarčiais net mėsą, 5-6
sykius dienoje.

nepratę tie sanariai prie ramaus gyvenimo, niekaip nepratę. todėl ir
nustebau. dabar siuntimą pas traumotologą vartau - siunčia dėl plyšusio
menisko... o sakė visiškai kitką. kita vertus - terapiautas juk
nemagnetinis rezonansas.

reikės vėl popierius draudimui tvarkytis.
kažkaip stabiliai į metus po 2 sykius išmokas gaunu.

p.s.
kas ten sakė - "sporas sveikata"?

man sportas davė:
smegenų sutrenkimą;
2 nosies lūžiai;
iškaltas priekinis dantis;
eilė rankų kaulų lūžių;
pertraukti kairės čiurnos raiščiai;
eilę sykių pertempti abiejų kojų raiščiai;
atsklilęs čiurnos kauliukas.
visokių mėlynių ir sumušimų įvairiose kūno vietose neskaičiuoju...

p.p.s.
žmonių nemušu;