Tema: Re: klausimelis del papildu
Autorius: locked
Data: 2011-08-15 13:08:10
mano nuomone tai absoliuciai jokio skirtumo, ypac jei ziurint is ilgesnio
laikotarpio puses. organizmas tam tikru medziagu balansa stengiasi sukaupti
ir palaikyti ilgesniam laikui nei kazkokia treniruote. todel imho
svarbiausias uzdavinys tera tu medziagu gavimas, o ne laikas kada jas
vartoti.
aisku bybys zino apie kokius papildus kalbama