Tema: Re: 'Platus' spaudimas
Autorius: CatBlack
Data: 2011-07-04 10:16:39
Cia aisku nera kazkokia samokslo teorija, tiesiog zmogus is prigimties linkes nueiti lengviausiu keliu. Vietoj to, kad problema spresti, ja maskuoja tabletemis.

"bite" <raktazole@takas.lt> wrote in message news:iuqo0k$pae$1@trimpas.omnitel.net...
Būtent!!!
Recepto tai ji nerašys, bet "diagnozė", palanki atsakomybės už savo veiksmus
vengiančiam jaunuoliui beigi nemažiau palanki mokymo įstaigai...Vaikšto mat
visokie nepatenkinti asmeninėm aplinkybėm, perkamais pažymiais, žinantys,
kurių tėvai, ką ir už kiek pirko, gimnazijų, mokyklų koridoriais...Pasakai,
kad čia liga tokia taip matyti-žinoti-jausti, patari pasilengvinti dalią
tablečiukėmis ir aplinkui daugiau ramumos...Bukini ir tą bandą valdai.
Viskas ne taip paprasta ir nekalta, kaip gali atrodyti.