Tema: Re: 'Platus' spaudimas
Autorius: CatBlack
Data: 2011-06-29 11:52:52
Bet cia ziauruma.. Nevaziuosiu i DE gyvent..
Beje, o tu kurioj pasvietej? Varysiu i komandiruote, tai gal gal koki maiseli perduot reikia? :)

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:iueo50$eco$1@trimpas.omnitel.net...
jo. nuo pat mažens. tik biškį kas nesutelpa į rėmus - uspakajoncai. tamsta mokytoja sakė, kad gimnazijoje kiekvienoje klasėje 2-3
vaikai vartoja ritaliną. jis skiriamas pagal receptą ir yra populiarus mokyklinis narkotikas, tad tie, kuriems jis prirašytas,
uždarbiauja tabletes stumdami narkašiams, nors iš esmės patys yra potencialūs piktnaudžiautojai. Ritalinas skiriamas netgi tada, kai
testai ADHS (hiperaktyvumo) nerodo. tai žinau ant savo kailio, bo jį mėgino mano vaikiui šerti. Priežastis - semestro pažymėjime
parašyta, kad jis 'retkarčiais trukdo pamoką'. Testai nieko neparodė, dėl to aš nesutikau. Apturėjau beveik 2 val. smegenų
praplovimo seansą, bet 3 psichams kantrybė įtikinėti baigėsi greičiau, nei mano argumentai :) Buvau išlydėta su diagnoze, kad
sugrioviau gyvenimą savo vaikui ir todėl man pačiai reiktų antidepresantų. Tokie najiezdai tikrai nemalonūs net tokioms subinėms,
kaip aš, nes sakyti, kad sugrioviau savo vaikui gyvenimą yra smūgis žemiau juostos. Vienžo, po metų buvo rasta vaikio padidėjusio
aktyvumo priežastis - cukrus. Tai yra iki ašarų normali ir standartinė jauno organizmo reakcija natūraliai išnaudoti gliukozės
perteklių kraujyje...
Todėl, mamytės ir tėveliai, būkit atsargūs, kai vaikui skiriami uspakajoncai. Jie reikalingi tik beviltiškiems psichiniams
ligoniams, bet ne šiaip ant galvos nukritusiems ar kažkuo į kaimynės tolerancijos normas neįsipaišantiems vaikams