Tema: Re: 'Platus' spaudimas
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-29 14:27:04
aš niekur ir nesakiau, kad vokietijoj gydytojams blogai. jiems čia labai gerai, tai žinau iš lietuvių gydytojų, kurie čia dirbo.
Gydytojas čia darys tai, kas jam apsimoka, nes jis komersantas. tad jeigu reikia daug krapštymosi ir mažai įrangos, tai daroma
nebus. Arba reikės ilgai įtikinėti ir maldauti.
Su tikrai rimtomis problemomis čia galima gauti gerą pagalbą, turiu omeny ligonines. Pvz., kai nuo tiltų sunykus žandikauliams
reikia rekonstrukcijos. Bet prevencijai nieko nedaroma ir netgi nepatariama, ką galima daryti pačiam arba nepasakoma, kad yra kitų
būdų.