Tema: Re: 'Platus' spaudimas
Autorius: CatBlack
Data: 2011-06-29 14:43:40
Tai tas man ir baisu, kad tulas fokietis pasiduoda spaudimui, ir stai jums ir prasom - galybe vaiksiojanciu zombiu..
Pas mus Ritalinas narkotikas, tvarka griezta, turi but konsiliumas susauktas ir t.t.

As mislijau, kad kazkur prie Frankfurto, Niurnbergas tai biski i sona gaunasi :) Bet dekui labai uz kvietima, kita karta zinosiu, kaip kelione planuotis ;)

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:iuesap$knj$1@trimpas.omnitel.net...
nujo, bet jei smegenų plovimas pavyksta ir jeigu tai jau kaip ir norma, tada tėveliai galvoja, kad taip padeda savo vaikui. Toks
vaikas iš esmės ir baigia gadinti mokytojams ir tėvams nervus, tad žalą įžiūrėt sunku :)
Aš Niurnberge. Maišelių nereik, ale jei spausi pro šalį, kviečiu 'ant kavos' ;)
į senamiestį, bo namus tvarkyt tingiu ;}}