Tema: Re: 'Platus' spaudimas
Autorius: CatBlack
Data: 2011-07-03 17:06:46
Ne psichologes kompetencija diagnoze nustatyti, ji juk ne gydytoja...

"bite" <raktazole@takas.lt> wrote in message news:iupav3$mv9$1@trimpas.omnitel.net...
A nu tai nenusimink. Jau ir čia poslinkiai į tą pusę. Kai mano mažiausioji
atžala paskutinėse gimnazijos klasėse tingėjo mokytis, buvo pasiūlyta
kreiptis į gimnazijos psichologę. Viena konsultacija, kita, gal po trečios
parstriksi jaunikaitis visas laimingas:"man depresija, psichologė sakė reiks
gert vaistus". Be abejo, nuėjau ir pasikalbėjom apie tai, kad paprasčiausiai
atsakomybės stoka, tingėjimas ar pan. dalykai dažniausiai slypi po tokia
mokymo įstaigoms patogia "depresija". Supratau, kad ne kas ir kurlink
einame. Vienžo, mažumą atsiliekame nuo kitų šalių...O sūnui...nuo to laiko
praėjo keleri metai, depresija buvo įveikta mano vizito pas psichologę
dieną. Tablečiukes (ar ką ten) sugėrė kažkas kitas.