Tema: Re: Pritryniau koja
Autorius: trans
Data: 2011-04-28 22:19:43
Jau XXI amzius ir si problema sprendziama labai efektyviai. Kazkada
vokietijoj pries 10metu pritryniau didziule pusle ant kulno zaisdamas
krepsini. Nuslubavau i vaistine ir dave man Compeed dezute su pleistriukais.
Tai yra absoliutus stebuklas. Tingiu cia aprasinet, bet patikekit gamtoj
geriau nieko nera :)
Neseniai uzmaciau kad ir Lietuvos vaistinese jau pasirode, aisku kainuoja
nepigiai, bet dezutes uzteks daug metu.

Beje ju lupu puslelines pleistriukai taip nesuzavejo, nezinau gal per velai
pradejau naudot

http://www.compeed.co.uk/