Tema: Re: Pritryniau koja
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-21 13:36:37
neseniai vaikiui buvo panaši situacija, tai buvo pasakyta nekremuoti ir neklijuoti,  kol nesusidarys šašas. Nes medetkų kremas
nelabai užkirs kelią bjaursčiai, tačiau neprileis prie žaizdos oro ir ji ilgiau neuždžius. O va šašą kremuoti, kad visas tas
reikalas būtų kuo elastingesnis ir netrūkinėtų.

O koks pleistras nutrintoms pūslėms?