Tema: Re: Pritryniau koja
Autorius: CatBlack
Data: 2011-04-21 14:40:35
Intencija teisinga. Nereiketu niekuo tepliot, jeigu infekcijos nera; o del dezinfekcijos - jau paminejau.

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:iop21i$cq$1@trimpas.omnitel.net...
Nežinau kaip vokiečiai, bet aš tokią intenciją girdėjęs senovėj. Kuo greičiau užbintuot, uždengt ir palikt ramybėj.
   valyt galima tik aplink žaizdą.
Nors šiaip bobučių mada tuoj pat kuo nors tepliot.