Tema: Re: Pritryniau koja
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-21 13:51:36
Vokiškai taip tiesiog ir vadinasi, "Blasenpflaster", pasirodė nelabai
seniai (ta prasme - prieš keletą metų ;) ) ir bent jau anksčiau tai tik
vaistinėse būdavo ir tik "firminis". Kažkokia proga buvau gavusi
pavyzdėlį, tai keistas jis tikrai tos, beveik pleistru nebepavadinsi,
kažkokia lipni plėvelė su pagalvėle :) Veikia tai gerai, ant dukros
išbandyta, užklijuoji keletui dienų ir ramu, o paskui jau kaip ir oda po
juo būna susidariusi. Rodos ir šlapinti galima, bet nebepamenu tiksliai.

Tik sakau, kaina tai kandžiojasi (bent jau man tada taip pasirodė), tai
kai kažkada sau reikėjo, nusprendžiau, kad užteks man ir paprastesnio
:))) Bet gal atpigo per tą laiką, dabar jau seniai bežiūrėjau.