Tema: Re: Pritryniau koja
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-20 21:43:28
Na, kodėl ne prie ko? Medetkos yra priešuždegiminis dalykas, taip kad
bent jau nuo to, kad kokia nors bjaurastis papildoma neįlįstų, visai gal
neblogai.

Šiaip tai vaistinėse yra toks specialus pleistras nutrintom pūslėm (ne
nuospaudom!). Kainuoja kosmosą, mano supratimu, bet iš kitos pusės, tai
tikrai geras - gaunasi vos ne tokia dirbtinė oda. Laikosi labai gerai,
bet tai žinoma reikia būtinai su kojine į batus mauti. Ir tuos batus, su
kuriais pritrynei, tai tikrai tam kartui pamiršk...