Tema: Re: nuotraukos
Autorius: John Smith
Data: 2011-04-14 20:51:39
as pamenu pasakiau daktarei kad turiu pas kyta gydytoja eiti ir man reikia
korteles.. dave
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message
> Gal kas man galit paaiskinti sita pridurkizma, ir kuo jis pagristas
istatymiskai?

> Siandien situacija: kelio rengenas, gydytoja rekomendavo fotke nusinesti
pas chirurga pagal siuntima, kuri parase. Nuejus i rengena nuotraukos jie
kliedi apie 26 Lt. Sveikatos draudimas kaip ir sumoketas, kokio velnio
einant pas kita gydytoja reikia moketi uz jau atlikta darba, kuris padengtas
draudimu?

> Ir dar - ar sutvarke jau nesamone, kad ligos istorija/kortele gali
pasiimti pacientas. Nes poliklinikoje sesute kliedi, kad as net prisiliesti
prie korteles negaliu ir ji yra POLIKLINIKOS NUOSAVYBE. Durnaropes pradejo
nemokamai dalint kaip maisto papildus?...