Tema: Re: nuotraukos
Autorius: Laimis
Data: 2011-04-14 10:25:14
Vasaris rašė:

> Yra kaip nors reglamentuotas reikalas? Nes motinai ta pati problema
> šiandien. Mano požiūriu tai naglumas visiškas.

Tai arba kelti bangas vietoje, pagrasinant ligonių kasomis (suprantama,
prieš tai dorai pasiaiškinus, kokios paslaugos ir kokia apimtimi yra
apmokamos ligonių kasų), arba imti kvitą ir kreiptis į gydymo įstaigos
administraciją ir ligonių kasas (pinigus gražins, kai pakedens
administraciją; nors jie panašiais skundais dabar, kaip visiškai
neseniai girdėjau, užversti)

> Tvarka valstybės reglamentuota? Nes įstaigos pas mus linkusios
> nusireglamentuoti kaip joms patogiau...

Kaip matau, tai yra toks „Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo
įstatymas“, kuriame numatyta prievolė/pareiga tokią info pateikti, o
tvarka turėtų būti nustatyta gydymo įstaigos administracijos.

http://www.medpraktika.lt/medicinos_teise/view/5/Pacientas-nori-susipainti-su-savo-ligos-istorija.-Kaip-sveikatos-prieiros-staiga-turt-utikrinti-ios-paciento-teiss-tinkam-gyvendinim-