Tema: Re: nuotraukos
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-25 13:04:31
yra tam tikri standartiniai formatai, nes tokia informacija laikoma standartizuotose DICOM sistemose ir gali būti peržiūrima
daugelyje kompiuterių. Skirtumas tas, kad su tokiom nuotraukom papildomo apdorojimo atlikti negalima, arba jis ribotas, jeigu jos
žiūrimos Vieweryje. Beat su nuotraukom irgi ne :) Dažnai su nuotraukomis įrašomas ir Vieweris. Daugiausia šansų, kad kitas gydytojas
tikrai galės pasižiūrėti tas nuotraukas. Niu, nebent kokią labai egzotišką sistemą naudoją, bet nemanau. Arba nebent tau tų
nuotraukų prireiks po 5 metų, kai bus sukurtas naujas standartas, o senas giliai pamirštas :) Žodžiu, ilgalaikiam laikymui aš imčiau
nuotraukas, bet šiaip kompaktą. DISKELĮ? Tipo, fliopiką?

Šiaip tai reiktų pasidomėti ligonių kasose, man atrodo, kad tavo nuotraukos yra tavo nuosavybė ir už jas jau yra sumokėta...